loading...
پی سی گیم
مدیر بازدید : 169 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


دانلود The Humans: Meet The Ancestors - بازی انسان اولیه، دیدار با نیاکان

در بازی The Humans: Meet The Ancestors بازیکن به دوران زندگی انسان های اولیه وارد می شود و ماموریت دارد تا به آن ها در بدست آوردن نیازهای اولیه شان کمک کند و در طول بازی انسان های اولیه را در مقابله با خطرات احتمالی تهدید کننده هدایت کند. در این بین باید معما هایی را حل نمود که برخی از آن ها منجر به کشف بعضی از اختراعات خواهند شد! در این دوران که دایناسور ها نیز هم دوره انسان ها هستند شما باید با هوش و درایت خود به مقابله با این موجودات عظیم الجثه بپردازید و از خود حفاظت کنید. در هر مرحله از بازی انسان ها وسیله جدیدی از قبیل آتش، چرخ، نیزه، طناب، منجنیق و ... را کشف یا اختراع می کنند و به این طریق باعث سهولت در کارهای خود می شوند.

منبع : پی سی دانلود

مدیر بازدید : 108 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


دانلود AirAttack HD - بازی موبایل حمله هوایی
 

AirAttack HD یک بازی مهیج و جذاب با گیم پلی عالی و افکت های زیبا و کیفیت صدای بی نظیر است. این بازی از سری بازی های هواپمایی است که در آن باید با هواپیمای خود به اهداف شلیک کنید. 10 مرحله بزرگ، 64 نوع دشمن، 3 مدل هواپیما و اسلحه های مختلف فقط تعدادی از ویژگی های این بازی است.

منبع : پی سی دانلود

مدیر بازدید : 203 یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


دانلود Sniper Elite:V2 - بازی تک تیر انداز نابغه:نسخه 2

بازی های تیراندازی مدرن کاری کرده اند که بازیکنان ابتدا تیراندازی کنند و سپس دنبال سوال کردن باشند. دیگر چیزی به نام فکر کردن به روش بازی و از بین بردن دشمنان معنا ندارد. هر کسی که ماشه را زودتر بکشد، برنده است. به تازگی برخی از عنوان ها مانند Red Orchestra 2 قصد داشتند که جنگ را کمی بیشتر به حالت شبیه ساز نزدیک کنند و بازیکنان را به سمت چیزی فراتر از تیراندازی ببرند، اما روند این عنوان به صورتی بود که اصلاً با موفقیت روبرو نشد. در کنار این بازی، Sniper Elite: V2 نیز می خواهد شکل و شمایلی تازه از جنگ را به نمایش دربیاورد و المان های واقعی ای را به تصویر بکشد. بازی SEV2 در زمان جنگ جهانی دوم رخ می دهد.
برلین در آتش جنگ می سوزد و نیروهای شوروی نیز به خاک آلمان حمله برده اند. در حالیکه به نظر می رسد این بازی دنباله ای بر نسخه قبلی است، سازندگان به این موضوع اشاره می کنند که V2 به معنای راکت های V2 آلمان است. در این بازی، بازیکنان جلوی آخرین مقاومت های ارتش نازی می ایستند. از نام بازی مشخص است که در این عنوان در نقش یک تک تیرانداز قرار می گیرید. بر خلاف نسخه اول، در V2 مبارزه های تن به تن نیز به چشم می خورند. زمانی که توپخانه و مسلسل های دشمن در سکوت به سر می برند، سربازان دشمن به هدف هایی تبدیل می شوند که در سکوت با مرگ مواجه خواهند شد. اما در این تیراندازی ها باید همه چیز را در نظر بگیرید.

منبع:پردیس گیم 

مدیر بازدید : 139 یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


دانلود Bubble Bonanza v1.0 - بازی حمله به موجودات حبابی

در بازی Bubble Bonanza موجودات عجیب و غریبی که شبیه حباب هستند در حال تلاش برای تسخیر جهان می باشند. آن ها اکنون به خیابان های شهر، بزرگراه ها و سواحل آفتابی حمله کرده اند، اما هنوز برای جلوگیری از این فاجعه امیدی هست.... شما می توانید یک تفنگ رنگی را در دست بگیرید و به قسمت حبابی آن ها شلیک کنید. Bubble Bonanza یک بازی سرگرم کننده و دارای سه حالت مختلف است که می تواند باعث شود تا ساعت ها شما سرگرم باشید و از ترکیدن حباب ها (دشمنان عجیب) لذت ببرید.

منبع : پی سی دانلود

مدیر بازدید : 387 شنبه 16 اردیبهشت 1391 نظرات (0)



دانلود نقد بازی نمونه اصلی دوبله فارسی - Prototype 2 Review Persian

|  نقد بازی Prototype 2 به صورت دوبله فارسی  |

افتخار داریم برای اولین بار در سایت های ایرانی ، نقد بازی های روز دنیا را برایتان به صورت دوبله فارسی آماده کنیم.امیدوار هستیم این طرح مورد استقبال شما کاربران قرار بگیرد و ما را برای دوبله بیشتر نقدها تشویق کند.
تمام نقد ها از وبسايت هاي معتبر گيم تريلرز (GameTrailers) و گيم اسپات (GameSpot) مي باشند. در كنار نقد فارسي از بازي ها، گاه مصاحبه هايي از سازندگان بازي هاي پرطرفدار نيز دوبله خواهد شد.
استودیوی Radical Entertainment بعد از موفقیت Prototype سراغ نسخه دوم از این بازی رفته و قصد دارد در قالب داستانی جدید، گیم پلی زیبای قبل را ادامه دهد. نگاهی به Prototype 2 می کنیم.
نسخه اول بازی Prototype عنوانی بسیار بلند پروازانه و برجسته در سبك Open-World بود. این بازی همراه با inFamous در سال 2009 ارزش های زیادی به این سبك اضافه كردند. هر چند Prototype از مشكلات گرافیكی رنج می برد، ولی گیم پلی اعتیاد آور و فوق العاده سریع آن جذبه بسیاری داشت.
در ادامه مطلب توضیحات مفصل تری از نقد بازی مطرح شده است

منبع : میهن دانلود
مدیر بازدید : 120 شنبه 16 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


دانلود Eastville Chronicles: The Drama Queen Murder - بازی به دنبال قاتل ماسک دار

Eastville Chronicles: The Drama Queen Murder داستانی درباره عشق، نفرت، شور و اشتیاق و فتنه را حکایت می کند که در خانه اپرا رخ می دهد و  شما در نقش یک کارآگاه بازی خواهید کرد که می بایست از شخصیت های مختلف داستان بازی بازجویی کند تا سرانجام قاتل ماسک دار را پیدا کند این بازی یکی دیگر از بازی های ارائه شده در سبک Hidden Object می باشد و با طی نمودن مراحل هیجان انگیز و در عین حال لذت بخشی تکمیل خواهد شد.

منبع : p30download

مدیر بازدید : 127 شنبه 16 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


دانلود Wanted Guns v1.0.TBGT - بازی سلاح های گمشده

Wanted Guns یک بازی فوق العاده و ترکیبی از ژانر های اکشن، تیراندازی، سوم شخص و اسب سواری است که داستان آن در یک محیط سینمایی جذاب در مکزیک و غرب وحشی به وقوع می پیوندد. بازیکن به جای شخصیت یک تیرانداز و هفت تیرکش حرفه ای قرار خواهد گرفت که در هر ماموریت برای غلبه بر دشمنان خود باید از راه های صعب العبور، جنگل ها، بیابان ها و رودخانه ها عبور کند و به بهترین نحو ماموریت خود را به اتمام برساند.

منبع : p30download

مدیر بازدید : 191 شنبه 16 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


دانلود Terraria v1.1.2 - بازی ساخت دنیای دلخواه

حفاری، مبارزه و اکتشاف در زمین، ساخت و ... هیچ چیز در بازی Terraria غیر ممکن نیست!
این بازی دنیا را مانند یک بوم نقاشی در مقابل شما قرار داده است تا هر نقشی را که می خواهید بر روی آن رسم کنید و محیط پیرامون خود را آن گونه که می‌پسندید بسازید می توانید از هر ابزاری برای خلق جهانی که می خواهید استفاده کنید، سلاح‌های متفاوتی بسازید تا با استفاده از آن ها به جنگ دشمنان بروید و زمین را تا اعماق آن حفر کنید تا بتوانید پول، وسیله و ابزارآلات مفیدی را بیابید. می‌توانید برای خود یک خانه، یک برج کوچک و یا یک قلعه‌ی مستحکم بسازید تا پس از آن، مردمان گوناگون برای زندگی به آن جا کوچ کرده و به شما، وسایل و ابزارهای جدیدی را که با خود آورده‌اند بفروشند. می‌توانید هر گونه و به هر شکلی که می‌خواهید آن را بسازید و از دنیایی که خلق کرده‌اید لذت ببرید .

منبع : p30download

مدیر بازدید : 603 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)



قسمت جدید از ماجرای خونین الکس مرسر که در VGA سال پیش معرفی شد. در این بازی شما در نقش سرهنگی به نام Sgt. James Heller قرار خواهید گرفت و شایعاتی در رابطه با مبارزه وی علیه مرسر و انتقام از او شنیده می‌شود. همچنین بازی در روز 24 آوریل سال 2012 عرضه خواهد شد.


مدیر بازدید : 311 چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود Piglet's Big Game - بازی پیگلت، خوک کوچولو

در بازی Piglet's Big Game وقتی پیگلت به خانه باز می گردد می بیند که چندین هزار از چوب های دوستش که جمع آوری آن ها از رویاهش بوده است را از دست داده است. لذا مجبور می شود تا از کتاب سحر آمیز خود جهت یادآوری مکان جوپ های گم شده استفاده کند. در همین مکاشفات بود که او پی به راز عمیقی در زندگانی خود می کند. در این بازی شما در سراسر بازی باید به این خوک کوچولوی صورتی کمک کنید تا بتواند معما های مختلفی را حل کند و چوب های مورد نظرش را پیدا کند. در هر کدام از مراحل بازی شما با یکی از شخصیت های معروف اینانیمیشن دیدار خواهید نمود و آن ها با راهنمایی های خود سعی می کنند تا به پیگلت کمک کنند و در مقابل پیگلتی نیز برای آن ها کارهایی مانند پیدا کردن کلید گم شده خانه جغد، کمک به Tigger برای پیدا کردن عسل و ... را انجام می دهد.

منبع : p30download

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 73
  • بازدید امروز : 131
  • باردید دیروز : 106
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 769
  • بازدید ماه : 477
  • بازدید سال : 13,042
  • بازدید کلی : 145,699