loading...
پی سی گیم
مدیر بازدید : 351 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (2)

 

 

دانلود Dead Island:Game Of The Year Edition - بازی سرزمین مردگان:ویرایش سال از بازی

شروع Dead Island شما را در دید یك نفر قرار می دهد كه آرام آرام راه می رود، در و دیوار را می گیرد و صدا از خود درمی آورد. درست لحظه ای كه فكر می كنید شما در نقش یك زامبی قرار گرفته اید، متوجه می شوید كه در حقیقت در نقش یك آدم مست هستید و از دید او بازی را نگاه می كنید. پس از مدتی شما راه را به اتاق خود در Royal Palms Resort پیدا می كنید و همانجا بی هوش می شوید. همچنان خواب هستید تا اینكه صبح می شود. شب گذشته، در بهشت خوابیدید و امروز صبح در جهنم بیدار می شوید. همه جا خیلی ساكت است، راهروها خالی و ساك ها و چرخ های حمل ساك هم در آنجا رها شده اند. در اتاق همسایه كناری كاملاً باز است.

جسد زن صاحب اتاق، روی زمین افتاده و چاقوی بزرگی به شانه او فرو رفته است. شاید او یادش رفته كه انعام خدمتكار هتل را بدهد! در حالیكه شوكه شده اید، به سمت آسانسور حركت می كنید و فكر می كنید كه هنوز هم از اتفاقات دیشب مست هستید و همانند The Hangover: Part II وقایع عجیب فردای آن را می بینید. در حین پایین رفتن با آسانسوری كه در آن خراب شده، وقایع وحشتناكی را در هر طبقه مشاهده می كنید. ناگهان آسانسور به پایین می رسد و صفحه سیاه می شود. Dead Island تا به الآن خیلی هیجانی شروع شده است. پس از اینكه توسط بعضی از نجات یافتگان پیدا می شوید، باید یك سری مراحل مثل پیدا كردن انسولین برای یك مریض دیابتی، یا پیدا كردن وسایل مكانیكی برای راه انداختن
یك ماشین برای رانندگی به سمت دیگر جزیره را پیش ببرید.
منبع پردیس گیم
مدیر بازدید : 205 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (0)

 

GoTH4 دانلود بازی Game of Throne 2012 + کرک جدا

بازی The Game of Thrones بدون شک یکی از زیبا ترین و بهترین بازی های سبک نقش آفرینی ۲۰۱۲ خواهد شد که براساس داستان فیلم بسیار معروف و پرفروش The Game of Thrones ساخته شده است. بازی از نظر گرافیکی چیزی از هم سبک های خودش کم ندارد. درضمن بر روی گیم پلی بازی خیلی کار شده که حاصل آن یک بازی متفاوت است. شما در این بازی میبایست شخصیت خود را انتخاب کرده و سپس آن را به گونه دلخواه طراحی کرده و سپس با پیشرفت در بازی توانایی ها و لباس و سلاح های آن را ارتقا دهید.هر بار که Level یا درجه کاراکتر شما آپگرید میشود تعداد زیادی Combo برای شما باز میشود که با استفاده از آنها میتوانید دشمنان خود را به مدل های مختلف نابود کنید که هر کدام از آنها به خودی خود یک صحنه سینماتیک زیبا را رقم خواهند زد. داشتن دانش درک مفاهیم انگلیسی در این بازی بسیار حائز اهمیت است، زیرا در بسیاری از مواقع به جای جنگ وجدل میتوانید مشکلات خود را با انتخاب دیالوگ صحیح حل کنید.پس از نصب بازی محتویات پوشه کرک را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمائید.

منبع : سیب دانلود

مدیر بازدید : 219 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (0)

بازی Max Payne 3

برای Max Payne تراژدی ای که عشقش را از او گرفت ، همیشه مانعی برای سلامتی اش می باشد. او دیگر یک پلیس نیست، حالا به کشتن قاتل ها عادت کرده است. در این داستان او یک شغل را در Sao Paolo برزیل قبول می کند که در آن باید از خانواده mogul Rodrigo Branco مراقبت کند. این روشی است تا نهایتا از درد و رنج زندگی گذشته اش نجات پیدا کند. اما وقتی اتفاقات از کنترل او خارج می شند، باز هم Max Payne خود را در خیابان های نا آشنای شهر تنها می بیند که با ناامیدی به دنبال حقیقت و جنگیدن برای رسیدن به آن است.

منبع : پی سی دی

مدیر بازدید : 256 دوشنبه 01 خرداد 1391 نظرات (0)

 

Resident Evil Operation Raccoon City pc bb 686x1024 دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای کامپیوتر

امروز با جدید ترین سری از بازی های ترسناک رزدینت اویل با نام عملیات راکون سیتی در خدمت شما عزیزان هستیم . در این بازی هر چند ترس و وحشت مانند سری های قبلی وجود ندارد ولی باز هم ژانر اصلی بازی بر مبنای ترس بنا شده است و سعی شده  با افکت های مختلف خون و سایه و همچنین دشمنانی از جنس انسان های زامبی ای ترس و وحشت در این بازی حفظ شود . در این بازی شما باید با سلاح ها و تجهیزات پیشرفته ی خود و همچنین با کمک گروه خود در این بازی بر علیه زامبی ها بجنگید و پیروز شوید و مراحل بازی را یکی یکی طی کنید . نسخه ای از بازی که هم اکنون قرار داده ایم نسخه ی کم حجم شده ی بازی می باشد تا شما عزیزان به راحتی دانلود نمایید و در وقت و ترافیک اینترنت خود صرفه جویی کنید  .در این نسخه تمامی زبان های بازی به غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده است و کیفیت ویدیوهای بازی به ۷۰% کیفیت اصلی کاهش پیدا کرده اند.

منیع : سیب دانلود

مدیر بازدید : 897 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


دانلود Indiana Jones and the Infernal Machine - بازی ایندیانا جونز و ماشین شیطانی

ایندیانا جونز یکی از شخصیت هایی است که طرفداران زیادی داشته و سری بازی های Indiana Jones از برجسته ترین و محبوب ترین بازی ها در سال های اخیر بشمار می آیند و بازیکن می تواند به ماجراجویی های هیجان انگیزی به همراه جونز و با استفاده از انواع سلاح های سرد و گرم بپردازد. بازی Indiana Jones and the Infernal Machine یکی دیگر از این مجموعه بازی هاست که بار دیگر داستانی از فیلم ایندیانا جونز را بازسازی نموده است و شما در نقش قهرمان داستان و با انجام اعمالی نظیر بالا رفتن از صخره ها، دویدن، پریدن، شنا و ... در محیط های سه بعدی که با گرافیک زیبایی خلق شده اند، بازی خواهید نمود. در طول مراحل بازی مکان های مختلفی را کشف خواهید نمود و باید با دشمنان زیادی به مقابله بپردازید.]

منبع : پی سی دانلود

مدیر بازدید : 202 یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


دانلود Sniper Elite:V2 - بازی تک تیر انداز نابغه:نسخه 2

بازی های تیراندازی مدرن کاری کرده اند که بازیکنان ابتدا تیراندازی کنند و سپس دنبال سوال کردن باشند. دیگر چیزی به نام فکر کردن به روش بازی و از بین بردن دشمنان معنا ندارد. هر کسی که ماشه را زودتر بکشد، برنده است. به تازگی برخی از عنوان ها مانند Red Orchestra 2 قصد داشتند که جنگ را کمی بیشتر به حالت شبیه ساز نزدیک کنند و بازیکنان را به سمت چیزی فراتر از تیراندازی ببرند، اما روند این عنوان به صورتی بود که اصلاً با موفقیت روبرو نشد. در کنار این بازی، Sniper Elite: V2 نیز می خواهد شکل و شمایلی تازه از جنگ را به نمایش دربیاورد و المان های واقعی ای را به تصویر بکشد. بازی SEV2 در زمان جنگ جهانی دوم رخ می دهد.
برلین در آتش جنگ می سوزد و نیروهای شوروی نیز به خاک آلمان حمله برده اند. در حالیکه به نظر می رسد این بازی دنباله ای بر نسخه قبلی است، سازندگان به این موضوع اشاره می کنند که V2 به معنای راکت های V2 آلمان است. در این بازی، بازیکنان جلوی آخرین مقاومت های ارتش نازی می ایستند. از نام بازی مشخص است که در این عنوان در نقش یک تک تیرانداز قرار می گیرید. بر خلاف نسخه اول، در V2 مبارزه های تن به تن نیز به چشم می خورند. زمانی که توپخانه و مسلسل های دشمن در سکوت به سر می برند، سربازان دشمن به هدف هایی تبدیل می شوند که در سکوت با مرگ مواجه خواهند شد. اما در این تیراندازی ها باید همه چیز را در نظر بگیرید.

منبع:پردیس گیم 

مدیر بازدید : 193 سه شنبه 12 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


دانلود Operation Flashpoint Red River نهایت هیجان در جنگ های مجازی


یکی از جدیدترین بازی های منتشر شده در محیط مجازی در ژانر Shooter بازی فوق العاده جذاب و سرگرم کننده Operation Flashpoint Red River است. بازی بسیار جذابی که از گرافیک فوق العاده بهره می برد و به سبب همین گرافیک قدرتمندش برای کاربرانی که این بازی را تجربه می کنند فوق العاده هیجان انگیز خواهد بود. Codemasters بسیار تلاش کرده تا این بازی موفق باشد ؛ تا حدود بسیار زیادی موفق هم بوده و توانسته با موضوع جالب این بازی کاربران زیادی را جذب کند. 
این بازی با داستان جالبش که جنگ میان نیروهای آمریکایی و آزادی خواهان را به تصویر می کشد قدم به سیستم های رایانه ای گذاشته است ؛ سلاح های بسیار پیشرفته و نزدیک به واقعیت که شامل اسلحه های کوچک و بزرگ خواهد شد به جذابیت بازی کمک زیادی می کند ؛ کاربران با همین اسلحه های کاملا مدرن می توانند به جنگ با دشمنان بروند و به واسطه پشتیبانی نیروهای خودی آن ها را از پای درآورند. GamePlay بازی فوق العاده بوده و از نظر بسیاری از پلیرها حتی قادر است تا با مدل های مختلف Call Of Duty هم رقابت کند. صحنه های اکشن بازی کاملا شبیه به آن چیزی است که در واقعیت اتفاق می افتد ؛ جلوه های ویژه ای نظیر انفجارها جذابیت را دوچندان خواهند کرد. محل انجام جنگ ها حوالی تاجیکستان است. پس دره های تاجیکستان آماده مبارزات کاربرانی هستند که Operation Flashpoint Red River را دانلود می کنند و به جنگ با دشمنان می روند.

منبع : asandownload

مدیر بازدید : 153 یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 نظرات (3)
دانلود CID The Dummy - بازی تست آدمک ساختگی

بازی CID The Dummy در دنیایی اتفاق می افتد که در امنیت بالایی غرق است و همه امور در این دنیا توسط دکتر B.M.Werken کنترل می شوند تا جهانی بهتر داشته باشید. در این میان خطری دختر دکتر را که مخترع Dummy نیز می باشد، تهدید می کند، و این اتفاق باعث می شود تا Dummy دارای اهمیت خاصی شود و ماموریت پیدا کردن و نجات دختر دکتر را بر عهده بگیرد..
بازی CID The Dummy یک بازی مهیج و جذاب است که در طول شما باید با خلاقیت خاصی با حل پازل های موجود در هر مرحله به مرحله بعدی بروید. در طی این بازی شما با دشمنان خود نیز مبارزه خواهید نمود و در نهایت دختری که به کمک شما نیاز دارد به دست شما آزاد خواهد گردید.
این بازی درارای محیط گرافیکی بسیار جذابی است و دکمه های کنترلی فراوانی چون پرش، حمله و ... دارد.

منبع : p30download

مدیر بازدید : 376 شنبه 09 اردیبهشت 1391 نظرات (1)


دانلود Fruit Ninja HD v1.6.1 - بازی تکه تکه کردن میوه ها در نینجای میوه ای

گروه آسان دانلود همواره سعی کرده تا علاوه بر ارائه ی بازی های محبوب و حجيم بازی های کم حجم و جذابی را نيز برای کاربران خود ارائه نمايد تا افرادی که از سيستم های ضعيف تری نيز برخودار هستند بتوانند بازی های زيبا و مهيجی را بر روی سيستم خود نصب نموده و اوقات فراغت خود را با اين بازی های زيبا و جذاب سپری نمايند. يکی ديگر از اين بازی های کم حجم و جذابی که اکنون برای شما عزيزان آماده نموده ايم بازی محبوب و زيبای Fruit Ninja می باشد که توسط کمپانی HalfBrick ارائه شده و يک بازی شگفت انگيز و اکشن می باشد که علاوه بر داشتن حجم اندک از کيفيت و گرافيک فوق العاده بالای برخوردار بوده که می تواند ساعت ها شما را سرگرم نمايد. 
در اين بازی شما به عنوان يک نينجا با شمشير خود به جنگ ميوه ها رفته و سعی مي کنيد با سرعت عمل و دقت بالا ميوه هايی پرتابی را با حرکت موس به چند قسمت تقسيم کرده و امتياز بگيريد. اما در اين ميان بايد حواستان را به بمب های که در ميان ميوه ها پرتاب می شوند جمع کرده و به آن ها ضربه وارد ننمايد که از امتياز شما کسر گردد.

منبع:asandownload

مدیر بازدید : 181 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


دانلود Gears Of War - بازی چرخ‌دنده‌های جنگ

شاهکار میکروسافت ،کسب 90 جایزه بین المللی ،پرفروشترین گیم سال از ازجمله اقتخارات این بازی زبیا است Gears of War اولین بار در دمویی که هدف آن نشان دادن قدرت خارق العاده انجین Unreal 3 بود در نمایشگاه E3 از خود رد پا به جای گذاشت که توانست نظر خیلی از گیمرها و مسئولان مختلف رو به خود جلب کند و حتی جوایز بسیاری را به خاطر گرافیک فوق العاده خود کسب کند و چشم انداز ها و نورپردازی فوق العاده ی آن باعث شد که در بین بازیهای هم رده ی خود در E3 محبوبیت بیشتری پیدا کند.سبک این بازی نیز نوعی نوآوری محصوب میشود چون تلفیق بسیار زیبایی از دو سبک action shooter و tactical shooter است.در یک بازی با سبک tactical shooter کنترل تیم و مراقبت از افراد گروه از مهمترین عوامل هست.در بازی Gears of War هم این چاشنی یعنی کنترل و راهنمایی گروه به وسیله ی دستورات به کار گرفته شده است.سبک action shooter هم حاوی کارهایی مثل مراقبت از جان خود و نشان دادن واکنشهای مختلف در زمان حمله ی دشمن است.

منبع:p30download

مدیر بازدید : 143 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


Immortal Souls: John Turner بازی جذاب و هیجان انگیزی است که بر اساس کتاب های کمیک ساخته و در سبک RPG تهیه شده است و شما می توانید مبارزه های خیره کننده ای را با خون آشام ها تجربه کنید و برای نجات روح خود از دوزخ تلاش کنید. سبک بازی اکشن است و از گرافیک کارتونی و جذابی برخوردار است. با پیشروی در مراحل بازی و کسب امتیازهای بیشتر شما می توانید تجهیزات و سلاح های خود را ارتقاء دهید.

منبع:p30download

مدیر بازدید : 109 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


با این که صنعت ساخت بازی های رایانه ای به سمت تولید بازی های سه بعدی با سرعتی بالا در حال پیشرفت است اما گاهی بازی های دو بعدی هم تولید می شوند که به سبب طراحی جذاب و جالبشان می توانند کاربران زیادی را به سمت خود جذب کنند. Shank هم یکی از همین بازی هاست که نسخه ی ابتدایی آن چند ماه پیش عرضه گردید و به سبب طراحی اکشن و زد و خورد های زیادی که در طول انجام بازی رخ می داد توانست کاربران زیادی را سرگرم کند و حالا پس از ماه ها نسخه دوم این بازی جذاب و هیجان انگیز که در آن کاربر دائما در یک محیط متفاوت به انجام بازی می پردازد.

منبع:Asandownload

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 73
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 106
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 654
  • بازدید ماه : 362
  • بازدید سال : 12,927
  • بازدید کلی : 145,584