loading...
پی سی گیم
مدیر بازدید : 219 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (0)

بازی Max Payne 3

برای Max Payne تراژدی ای که عشقش را از او گرفت ، همیشه مانعی برای سلامتی اش می باشد. او دیگر یک پلیس نیست، حالا به کشتن قاتل ها عادت کرده است. در این داستان او یک شغل را در Sao Paolo برزیل قبول می کند که در آن باید از خانواده mogul Rodrigo Branco مراقبت کند. این روشی است تا نهایتا از درد و رنج زندگی گذشته اش نجات پیدا کند. اما وقتی اتفاقات از کنترل او خارج می شند، باز هم Max Payne خود را در خیابان های نا آشنای شهر تنها می بیند که با ناامیدی به دنبال حقیقت و جنگیدن برای رسیدن به آن است.

منبع : پی سی دی

مدیر بازدید : 256 دوشنبه 01 خرداد 1391 نظرات (0)

 

Resident Evil Operation Raccoon City pc bb 686x1024 دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای کامپیوتر

امروز با جدید ترین سری از بازی های ترسناک رزدینت اویل با نام عملیات راکون سیتی در خدمت شما عزیزان هستیم . در این بازی هر چند ترس و وحشت مانند سری های قبلی وجود ندارد ولی باز هم ژانر اصلی بازی بر مبنای ترس بنا شده است و سعی شده  با افکت های مختلف خون و سایه و همچنین دشمنانی از جنس انسان های زامبی ای ترس و وحشت در این بازی حفظ شود . در این بازی شما باید با سلاح ها و تجهیزات پیشرفته ی خود و همچنین با کمک گروه خود در این بازی بر علیه زامبی ها بجنگید و پیروز شوید و مراحل بازی را یکی یکی طی کنید . نسخه ای از بازی که هم اکنون قرار داده ایم نسخه ی کم حجم شده ی بازی می باشد تا شما عزیزان به راحتی دانلود نمایید و در وقت و ترافیک اینترنت خود صرفه جویی کنید  .در این نسخه تمامی زبان های بازی به غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده است و کیفیت ویدیوهای بازی به ۷۰% کیفیت اصلی کاهش پیدا کرده اند.

منیع : سیب دانلود

مدیر بازدید : 202 یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


دانلود Sniper Elite:V2 - بازی تک تیر انداز نابغه:نسخه 2

بازی های تیراندازی مدرن کاری کرده اند که بازیکنان ابتدا تیراندازی کنند و سپس دنبال سوال کردن باشند. دیگر چیزی به نام فکر کردن به روش بازی و از بین بردن دشمنان معنا ندارد. هر کسی که ماشه را زودتر بکشد، برنده است. به تازگی برخی از عنوان ها مانند Red Orchestra 2 قصد داشتند که جنگ را کمی بیشتر به حالت شبیه ساز نزدیک کنند و بازیکنان را به سمت چیزی فراتر از تیراندازی ببرند، اما روند این عنوان به صورتی بود که اصلاً با موفقیت روبرو نشد. در کنار این بازی، Sniper Elite: V2 نیز می خواهد شکل و شمایلی تازه از جنگ را به نمایش دربیاورد و المان های واقعی ای را به تصویر بکشد. بازی SEV2 در زمان جنگ جهانی دوم رخ می دهد.
برلین در آتش جنگ می سوزد و نیروهای شوروی نیز به خاک آلمان حمله برده اند. در حالیکه به نظر می رسد این بازی دنباله ای بر نسخه قبلی است، سازندگان به این موضوع اشاره می کنند که V2 به معنای راکت های V2 آلمان است. در این بازی، بازیکنان جلوی آخرین مقاومت های ارتش نازی می ایستند. از نام بازی مشخص است که در این عنوان در نقش یک تک تیرانداز قرار می گیرید. بر خلاف نسخه اول، در V2 مبارزه های تن به تن نیز به چشم می خورند. زمانی که توپخانه و مسلسل های دشمن در سکوت به سر می برند، سربازان دشمن به هدف هایی تبدیل می شوند که در سکوت با مرگ مواجه خواهند شد. اما در این تیراندازی ها باید همه چیز را در نظر بگیرید.

منبع:پردیس گیم 

مدیر بازدید : 127 شنبه 16 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


دانلود Wanted Guns v1.0.TBGT - بازی سلاح های گمشده

Wanted Guns یک بازی فوق العاده و ترکیبی از ژانر های اکشن، تیراندازی، سوم شخص و اسب سواری است که داستان آن در یک محیط سینمایی جذاب در مکزیک و غرب وحشی به وقوع می پیوندد. بازیکن به جای شخصیت یک تیرانداز و هفت تیرکش حرفه ای قرار خواهد گرفت که در هر ماموریت برای غلبه بر دشمنان خود باید از راه های صعب العبور، جنگل ها، بیابان ها و رودخانه ها عبور کند و به بهترین نحو ماموریت خود را به اتمام برساند.

منبع : p30download

مدیر بازدید : 193 سه شنبه 12 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


دانلود Operation Flashpoint Red River نهایت هیجان در جنگ های مجازی


یکی از جدیدترین بازی های منتشر شده در محیط مجازی در ژانر Shooter بازی فوق العاده جذاب و سرگرم کننده Operation Flashpoint Red River است. بازی بسیار جذابی که از گرافیک فوق العاده بهره می برد و به سبب همین گرافیک قدرتمندش برای کاربرانی که این بازی را تجربه می کنند فوق العاده هیجان انگیز خواهد بود. Codemasters بسیار تلاش کرده تا این بازی موفق باشد ؛ تا حدود بسیار زیادی موفق هم بوده و توانسته با موضوع جالب این بازی کاربران زیادی را جذب کند. 
این بازی با داستان جالبش که جنگ میان نیروهای آمریکایی و آزادی خواهان را به تصویر می کشد قدم به سیستم های رایانه ای گذاشته است ؛ سلاح های بسیار پیشرفته و نزدیک به واقعیت که شامل اسلحه های کوچک و بزرگ خواهد شد به جذابیت بازی کمک زیادی می کند ؛ کاربران با همین اسلحه های کاملا مدرن می توانند به جنگ با دشمنان بروند و به واسطه پشتیبانی نیروهای خودی آن ها را از پای درآورند. GamePlay بازی فوق العاده بوده و از نظر بسیاری از پلیرها حتی قادر است تا با مدل های مختلف Call Of Duty هم رقابت کند. صحنه های اکشن بازی کاملا شبیه به آن چیزی است که در واقعیت اتفاق می افتد ؛ جلوه های ویژه ای نظیر انفجارها جذابیت را دوچندان خواهند کرد. محل انجام جنگ ها حوالی تاجیکستان است. پس دره های تاجیکستان آماده مبارزات کاربرانی هستند که Operation Flashpoint Red River را دانلود می کنند و به جنگ با دشمنان می روند.

منبع : asandownload

مدیر بازدید : 181 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


دانلود Gears Of War - بازی چرخ‌دنده‌های جنگ

شاهکار میکروسافت ،کسب 90 جایزه بین المللی ،پرفروشترین گیم سال از ازجمله اقتخارات این بازی زبیا است Gears of War اولین بار در دمویی که هدف آن نشان دادن قدرت خارق العاده انجین Unreal 3 بود در نمایشگاه E3 از خود رد پا به جای گذاشت که توانست نظر خیلی از گیمرها و مسئولان مختلف رو به خود جلب کند و حتی جوایز بسیاری را به خاطر گرافیک فوق العاده خود کسب کند و چشم انداز ها و نورپردازی فوق العاده ی آن باعث شد که در بین بازیهای هم رده ی خود در E3 محبوبیت بیشتری پیدا کند.سبک این بازی نیز نوعی نوآوری محصوب میشود چون تلفیق بسیار زیبایی از دو سبک action shooter و tactical shooter است.در یک بازی با سبک tactical shooter کنترل تیم و مراقبت از افراد گروه از مهمترین عوامل هست.در بازی Gears of War هم این چاشنی یعنی کنترل و راهنمایی گروه به وسیله ی دستورات به کار گرفته شده است.سبک action shooter هم حاوی کارهایی مثل مراقبت از جان خود و نشان دادن واکنشهای مختلف در زمان حمله ی دشمن است.

منبع:p30download

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 73
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 106
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 672
  • بازدید ماه : 380
  • بازدید سال : 12,945
  • بازدید کلی : 145,602