loading...
پی سی گیم
مدیر بازدید : 205 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (0)

 

GoTH4 دانلود بازی Game of Throne 2012 + کرک جدا

بازی The Game of Thrones بدون شک یکی از زیبا ترین و بهترین بازی های سبک نقش آفرینی ۲۰۱۲ خواهد شد که براساس داستان فیلم بسیار معروف و پرفروش The Game of Thrones ساخته شده است. بازی از نظر گرافیکی چیزی از هم سبک های خودش کم ندارد. درضمن بر روی گیم پلی بازی خیلی کار شده که حاصل آن یک بازی متفاوت است. شما در این بازی میبایست شخصیت خود را انتخاب کرده و سپس آن را به گونه دلخواه طراحی کرده و سپس با پیشرفت در بازی توانایی ها و لباس و سلاح های آن را ارتقا دهید.هر بار که Level یا درجه کاراکتر شما آپگرید میشود تعداد زیادی Combo برای شما باز میشود که با استفاده از آنها میتوانید دشمنان خود را به مدل های مختلف نابود کنید که هر کدام از آنها به خودی خود یک صحنه سینماتیک زیبا را رقم خواهند زد. داشتن دانش درک مفاهیم انگلیسی در این بازی بسیار حائز اهمیت است، زیرا در بسیاری از مواقع به جای جنگ وجدل میتوانید مشکلات خود را با انتخاب دیالوگ صحیح حل کنید.پس از نصب بازی محتویات پوشه کرک را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمائید.

منبع : سیب دانلود

مدیر بازدید : 219 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (0)

بازی Max Payne 3

برای Max Payne تراژدی ای که عشقش را از او گرفت ، همیشه مانعی برای سلامتی اش می باشد. او دیگر یک پلیس نیست، حالا به کشتن قاتل ها عادت کرده است. در این داستان او یک شغل را در Sao Paolo برزیل قبول می کند که در آن باید از خانواده mogul Rodrigo Branco مراقبت کند. این روشی است تا نهایتا از درد و رنج زندگی گذشته اش نجات پیدا کند. اما وقتی اتفاقات از کنترل او خارج می شند، باز هم Max Payne خود را در خیابان های نا آشنای شهر تنها می بیند که با ناامیدی به دنبال حقیقت و جنگیدن برای رسیدن به آن است.

منبع : پی سی دی

مدیر بازدید : 256 دوشنبه 01 خرداد 1391 نظرات (0)

 

Resident Evil Operation Raccoon City pc bb 686x1024 دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای کامپیوتر

امروز با جدید ترین سری از بازی های ترسناک رزدینت اویل با نام عملیات راکون سیتی در خدمت شما عزیزان هستیم . در این بازی هر چند ترس و وحشت مانند سری های قبلی وجود ندارد ولی باز هم ژانر اصلی بازی بر مبنای ترس بنا شده است و سعی شده  با افکت های مختلف خون و سایه و همچنین دشمنانی از جنس انسان های زامبی ای ترس و وحشت در این بازی حفظ شود . در این بازی شما باید با سلاح ها و تجهیزات پیشرفته ی خود و همچنین با کمک گروه خود در این بازی بر علیه زامبی ها بجنگید و پیروز شوید و مراحل بازی را یکی یکی طی کنید . نسخه ای از بازی که هم اکنون قرار داده ایم نسخه ی کم حجم شده ی بازی می باشد تا شما عزیزان به راحتی دانلود نمایید و در وقت و ترافیک اینترنت خود صرفه جویی کنید  .در این نسخه تمامی زبان های بازی به غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده است و کیفیت ویدیوهای بازی به ۷۰% کیفیت اصلی کاهش پیدا کرده اند.

منیع : سیب دانلود

مدیر بازدید : 237 دوشنبه 01 خرداد 1391 نظرات (0)


دانلود Hector: Badge of Carnage - Episode 1 - بازی کارآگاه هکتور

Hector: Badge of Carnage یک بازی فوق العاده جذاب، ماجرایی و در عین حال فکری است که به شیوه اشاره و کلیک دنبال می شود و داستانی درباره شخصیت یک کارآگاه جالب به نام هکتور را پیگیری می کند که در یک ماجرای گروگان گیری در یکی از شهرهای آمریکا درگیر شده است و باید تمام سعی خود را بکار گیرد تا با هوش و ذکاوت خود معماهای گوناگون را حل کند، کنترل اوضاع را در دست گرفته و قائله را ختم کند. شما باید کنترل کارآگاه هکتور را به دست بگیرید و در مراحل بازی پیشروی کنید. این کاراگاه شخصیت جالب و راحتی دارد. اما این ویژگی در کارش تداخلی بوجود نمی آورد. کاراگاه Hector هزاران تصمیم نگرفته دارد. در جریان بازی از این تصمیمات استفاده کنید... با گرافیک دو بعدی و گیم پلی منحصر بفرد این بازی می توانید از اوقاتی که صرف بازی می کنید بیشترین لذت را دریافت کنید.

منبع : پی سی دانلود

مدیر بازدید : 169 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


دانلود The Humans: Meet The Ancestors - بازی انسان اولیه، دیدار با نیاکان

در بازی The Humans: Meet The Ancestors بازیکن به دوران زندگی انسان های اولیه وارد می شود و ماموریت دارد تا به آن ها در بدست آوردن نیازهای اولیه شان کمک کند و در طول بازی انسان های اولیه را در مقابله با خطرات احتمالی تهدید کننده هدایت کند. در این بین باید معما هایی را حل نمود که برخی از آن ها منجر به کشف بعضی از اختراعات خواهند شد! در این دوران که دایناسور ها نیز هم دوره انسان ها هستند شما باید با هوش و درایت خود به مقابله با این موجودات عظیم الجثه بپردازید و از خود حفاظت کنید. در هر مرحله از بازی انسان ها وسیله جدیدی از قبیل آتش، چرخ، نیزه، طناب، منجنیق و ... را کشف یا اختراع می کنند و به این طریق باعث سهولت در کارهای خود می شوند.

منبع : پی سی دانلود

مدیر بازدید : 191 شنبه 16 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


دانلود Terraria v1.1.2 - بازی ساخت دنیای دلخواه

حفاری، مبارزه و اکتشاف در زمین، ساخت و ... هیچ چیز در بازی Terraria غیر ممکن نیست!
این بازی دنیا را مانند یک بوم نقاشی در مقابل شما قرار داده است تا هر نقشی را که می خواهید بر روی آن رسم کنید و محیط پیرامون خود را آن گونه که می‌پسندید بسازید می توانید از هر ابزاری برای خلق جهانی که می خواهید استفاده کنید، سلاح‌های متفاوتی بسازید تا با استفاده از آن ها به جنگ دشمنان بروید و زمین را تا اعماق آن حفر کنید تا بتوانید پول، وسیله و ابزارآلات مفیدی را بیابید. می‌توانید برای خود یک خانه، یک برج کوچک و یا یک قلعه‌ی مستحکم بسازید تا پس از آن، مردمان گوناگون برای زندگی به آن جا کوچ کرده و به شما، وسایل و ابزارهای جدیدی را که با خود آورده‌اند بفروشند. می‌توانید هر گونه و به هر شکلی که می‌خواهید آن را بسازید و از دنیایی که خلق کرده‌اید لذت ببرید .

منبع : p30download

مدیر بازدید : 310 چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود Piglet's Big Game - بازی پیگلت، خوک کوچولو

در بازی Piglet's Big Game وقتی پیگلت به خانه باز می گردد می بیند که چندین هزار از چوب های دوستش که جمع آوری آن ها از رویاهش بوده است را از دست داده است. لذا مجبور می شود تا از کتاب سحر آمیز خود جهت یادآوری مکان جوپ های گم شده استفاده کند. در همین مکاشفات بود که او پی به راز عمیقی در زندگانی خود می کند. در این بازی شما در سراسر بازی باید به این خوک کوچولوی صورتی کمک کنید تا بتواند معما های مختلفی را حل کند و چوب های مورد نظرش را پیدا کند. در هر کدام از مراحل بازی شما با یکی از شخصیت های معروف اینانیمیشن دیدار خواهید نمود و آن ها با راهنمایی های خود سعی می کنند تا به پیگلت کمک کنند و در مقابل پیگلتی نیز برای آن ها کارهایی مانند پیدا کردن کلید گم شده خانه جغد، کمک به Tigger برای پیدا کردن عسل و ... را انجام می دهد.

منبع : p30download

مدیر بازدید : 193 سه شنبه 12 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


دانلود Operation Flashpoint Red River نهایت هیجان در جنگ های مجازی


یکی از جدیدترین بازی های منتشر شده در محیط مجازی در ژانر Shooter بازی فوق العاده جذاب و سرگرم کننده Operation Flashpoint Red River است. بازی بسیار جذابی که از گرافیک فوق العاده بهره می برد و به سبب همین گرافیک قدرتمندش برای کاربرانی که این بازی را تجربه می کنند فوق العاده هیجان انگیز خواهد بود. Codemasters بسیار تلاش کرده تا این بازی موفق باشد ؛ تا حدود بسیار زیادی موفق هم بوده و توانسته با موضوع جالب این بازی کاربران زیادی را جذب کند. 
این بازی با داستان جالبش که جنگ میان نیروهای آمریکایی و آزادی خواهان را به تصویر می کشد قدم به سیستم های رایانه ای گذاشته است ؛ سلاح های بسیار پیشرفته و نزدیک به واقعیت که شامل اسلحه های کوچک و بزرگ خواهد شد به جذابیت بازی کمک زیادی می کند ؛ کاربران با همین اسلحه های کاملا مدرن می توانند به جنگ با دشمنان بروند و به واسطه پشتیبانی نیروهای خودی آن ها را از پای درآورند. GamePlay بازی فوق العاده بوده و از نظر بسیاری از پلیرها حتی قادر است تا با مدل های مختلف Call Of Duty هم رقابت کند. صحنه های اکشن بازی کاملا شبیه به آن چیزی است که در واقعیت اتفاق می افتد ؛ جلوه های ویژه ای نظیر انفجارها جذابیت را دوچندان خواهند کرد. محل انجام جنگ ها حوالی تاجیکستان است. پس دره های تاجیکستان آماده مبارزات کاربرانی هستند که Operation Flashpoint Red River را دانلود می کنند و به جنگ با دشمنان می روند.

منبع : asandownload

مدیر بازدید : 47130 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


دانلود Jurassic Park: Operation Genesis - بازی پارک ژوراسیک

با وجودی که قرن ها زیادی از دوران زندگی دایناسورها گذشته است، افراد زیادی خواهان تماشای دایناسورها و زندگی آن ها هستند. Jurassic Park Operation Genesis بازی زیبایی است که به شبیه سازی پارک تفریحی ژوراسیک پرداخته است و در آن بازیکن باید به مدیریت و مراقبت از باغ وحش دایناسورها مشغول باشد. این بازی لذت بخش با به کارگیری موتور گرافیکی و طراحی برجسته مدل های زیبای دایناسورها شما را شگفت زده خواهد نمود. در مسیر بازی شما باید پارک پر از دایناسور را برای بازدیدکنندگان آماده کنید و این امر چالش های زیادی را به دنبال خواهد داشت، از جمله اینکه باید محیط های امنی را با کمک نرده های الکتریکی مختلف، دوربین های امنیتی قدرتمند، ایستگاه های جنگل بانی و نگهبانان مسلح، ایجاد کنید.

طوفان و دایناسورهای وحشی میتوانند از حصارها عبور کرده و حتی باعث خرابی ساختمان ها شوند. ولی خوشبختانه نقشه موجود در بازی به شما این امکان را می دهد تا به آسانی استحکامات دفاعی تان را بررسی کرده و با یافتن این نقاط ضعف آن ها را پوشش دهید.

منبع : p30download

مدیر بازدید : 139 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (1)


دانلود Up - بازی بالا

بازی Up (بالا) از روی انیمیشن بی نظیر و پرطرفدار Up طراحی و ساخته شد است که داستان پیرمردی 78 ساله به نام کارل فدریکسن را حکایت می کند که همسر عزیزش (الی) را از دست داده و هیچ وقت یاد و خاطرش از ذهن او بیرون نمی رود، او از کل جامعه فاصله گرفته است و در تنهایی به سر می برد. کم کم فدریکسن متوجه می شود کارگران ساختمانی خانه های اطراف خانه ی او را خراب می کنند تا به جای آن ها آسمان خراش های غول آسا بسازند و به زودی خانه ی او نیز دیگر نباید در آن منطقه باشد، اما پیرمرد حاضر نیست خانه اش را به هیچ وجه ترک کند بنابراین تصمیم می گیرد هزاران بادکنک به خانه اش وصل کند و آن را به پرواز در آورد تا به مکانی که سکونت در آن جا از بچگی آرزوی او و همسر دلبندش بوده است، یعنی آبشار بهشت در امریکای جنوبی، تغییر مکان دهد. بر حسب اتفاق پسر شش ساله ای به نام راسل که می خواست به یک سالمند کمک کند تا نشانهایش را کامل کند، در سفر با او همسفر می شود و ماجراجویی آغاز می شود ...

در این بازی کارتونی زیبا و سرگرم کننده شما به درون داستان پر هیجان Up خواهید رفت تا به همراه شخصیت های داستان سفری به اعماق طبیعت و جنگل های وحشی و بکر امریکای جنوبی داشته باشید. بازیکن در این بازی کارتونی مهیج قادر به بازی در نقش هر یک از 4 کارکتر اصلی بازی یعنی کارل، راسل، سگ و پرنده خواهد بود! رویارویی با محیط های زیبا و متنوع در جریان بازی و داستان بسیار جذاب و هیجان انگیز از ویژگی های این بازی سرگرم کننده است.

منبع:p30download

مدیر بازدید : 130 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (0)




بالاخره پس از مدتها انتظار نسخه جدید بازی پرطرفدار پرندگن خشمگین عرضه شد. این نسخه که به گفته شرکت سازنده Rovio انقلابی ترین تغییر در این بازی از زمان عرضه نسخه اولیه آن است دارای محیط بازی متفاوت و پرنده های جدید در فضا است که به معرفی آن می پردازیم:

نسخه جدید این بازی تماماً در فضای خارج از زمین رخ می دهد که شامل سیارات با جاذبه متفاوت و همچنین محیط های بی جاذبه است و 60 مرحله را شامل می شود. در این بازی از میان 8 پرنده قبلی 5 پرنده به اضافه پرنده جدید یخی حضور دارند. پرنده کوچک قرمز بی تغییر مانده و تنها کمی قیافه فضایی به خود گرفته است، پرنده زرد رنگ ماسک لیزری زده و بنفش رنگ شده است و پرنده قرمز غول آسا به رنگ سبز درآمده است. پرنده های بمبی و آبی سه تایی هم با تغییر چهره جزئی حضور دارند اما خبری از پرنده های نارنجی بادکنکی، سفید تخم انداز و سبز بومرنگی نیست چرا که در نبود هوا و جاذبه استفاده ای نخواهند داشت. پرنده یخی جدید هم به نظر می رسد خوکها و سازه ها را منجمد می کند تا هدف گیری آنها در نوبت های بعد با پرنده های دیگر راحت تر باشد.

منبع:p30download

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 73
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 106
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 677
  • بازدید ماه : 385
  • بازدید سال : 12,950
  • بازدید کلی : 145,607