loading...
پی سی گیم
مدیر بازدید : 237 دوشنبه 01 خرداد 1391 نظرات (0)


دانلود Hector: Badge of Carnage - Episode 1 - بازی کارآگاه هکتور

Hector: Badge of Carnage یک بازی فوق العاده جذاب، ماجرایی و در عین حال فکری است که به شیوه اشاره و کلیک دنبال می شود و داستانی درباره شخصیت یک کارآگاه جالب به نام هکتور را پیگیری می کند که در یک ماجرای گروگان گیری در یکی از شهرهای آمریکا درگیر شده است و باید تمام سعی خود را بکار گیرد تا با هوش و ذکاوت خود معماهای گوناگون را حل کند، کنترل اوضاع را در دست گرفته و قائله را ختم کند. شما باید کنترل کارآگاه هکتور را به دست بگیرید و در مراحل بازی پیشروی کنید. این کاراگاه شخصیت جالب و راحتی دارد. اما این ویژگی در کارش تداخلی بوجود نمی آورد. کاراگاه Hector هزاران تصمیم نگرفته دارد. در جریان بازی از این تصمیمات استفاده کنید... با گرافیک دو بعدی و گیم پلی منحصر بفرد این بازی می توانید از اوقاتی که صرف بازی می کنید بیشترین لذت را دریافت کنید.

منبع : پی سی دانلود

مدیر بازدید : 169 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


دانلود The Humans: Meet The Ancestors - بازی انسان اولیه، دیدار با نیاکان

در بازی The Humans: Meet The Ancestors بازیکن به دوران زندگی انسان های اولیه وارد می شود و ماموریت دارد تا به آن ها در بدست آوردن نیازهای اولیه شان کمک کند و در طول بازی انسان های اولیه را در مقابله با خطرات احتمالی تهدید کننده هدایت کند. در این بین باید معما هایی را حل نمود که برخی از آن ها منجر به کشف بعضی از اختراعات خواهند شد! در این دوران که دایناسور ها نیز هم دوره انسان ها هستند شما باید با هوش و درایت خود به مقابله با این موجودات عظیم الجثه بپردازید و از خود حفاظت کنید. در هر مرحله از بازی انسان ها وسیله جدیدی از قبیل آتش، چرخ، نیزه، طناب، منجنیق و ... را کشف یا اختراع می کنند و به این طریق باعث سهولت در کارهای خود می شوند.

منبع : پی سی دانلود

مدیر بازدید : 138 یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


دانلود Bubble Bonanza v1.0 - بازی حمله به موجودات حبابی

در بازی Bubble Bonanza موجودات عجیب و غریبی که شبیه حباب هستند در حال تلاش برای تسخیر جهان می باشند. آن ها اکنون به خیابان های شهر، بزرگراه ها و سواحل آفتابی حمله کرده اند، اما هنوز برای جلوگیری از این فاجعه امیدی هست.... شما می توانید یک تفنگ رنگی را در دست بگیرید و به قسمت حبابی آن ها شلیک کنید. Bubble Bonanza یک بازی سرگرم کننده و دارای سه حالت مختلف است که می تواند باعث شود تا ساعت ها شما سرگرم باشید و از ترکیدن حباب ها (دشمنان عجیب) لذت ببرید.

منبع : پی سی دانلود

مدیر بازدید : 310 چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود Piglet's Big Game - بازی پیگلت، خوک کوچولو

در بازی Piglet's Big Game وقتی پیگلت به خانه باز می گردد می بیند که چندین هزار از چوب های دوستش که جمع آوری آن ها از رویاهش بوده است را از دست داده است. لذا مجبور می شود تا از کتاب سحر آمیز خود جهت یادآوری مکان جوپ های گم شده استفاده کند. در همین مکاشفات بود که او پی به راز عمیقی در زندگانی خود می کند. در این بازی شما در سراسر بازی باید به این خوک کوچولوی صورتی کمک کنید تا بتواند معما های مختلفی را حل کند و چوب های مورد نظرش را پیدا کند. در هر کدام از مراحل بازی شما با یکی از شخصیت های معروف اینانیمیشن دیدار خواهید نمود و آن ها با راهنمایی های خود سعی می کنند تا به پیگلت کمک کنند و در مقابل پیگلتی نیز برای آن ها کارهایی مانند پیدا کردن کلید گم شده خانه جغد، کمک به Tigger برای پیدا کردن عسل و ... را انجام می دهد.

منبع : p30download

مدیر بازدید : 160 چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود Chess: Secrets of the Grandmasters - بازی شطرنج، اسرار استادان شطرنج


با پیشرفت مبحث هوش مصنوعی در کامپیوتر، بازی هایی مانند شطرنج که نیاز به تفکر دارند، رشد چشمگیری داشتند. Chess: Secrets of the Grandmasters یک بازی شطرنج فوق العاده است که در بازی با آن نیاز نیست تا شما حتما یک فرد حرفه ای در این رشته باشید بلکه به عنوان یک فرد مبتدی می توانید به بازی پرداخته و کم کم قواعد و قوانین کار را مانند یک استاد شطرنج فرا گیرید. در محیط بازی با طراحی متفاوتی از مهره ها روبرو خواهید شد که با یک گرافیک سه بعدی می تواند ساعت ها شما را با توجه به میزان مهارتتان و سطحی که انتخاب نموده اید، در مقابل حریفی مانند کامپیوتر، سرگرم کند. شما می توانید از بیش از 3000 مسابقه شطرنج تاریخی موجود در بازی که توسط استادان بزرگی انجام شده اند، نکات قابل توجهی را برای بالا بردن توانایی های خود فرا بگیرید.

منبع : p30download

مدیر بازدید : 130 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (0)




بالاخره پس از مدتها انتظار نسخه جدید بازی پرطرفدار پرندگن خشمگین عرضه شد. این نسخه که به گفته شرکت سازنده Rovio انقلابی ترین تغییر در این بازی از زمان عرضه نسخه اولیه آن است دارای محیط بازی متفاوت و پرنده های جدید در فضا است که به معرفی آن می پردازیم:

نسخه جدید این بازی تماماً در فضای خارج از زمین رخ می دهد که شامل سیارات با جاذبه متفاوت و همچنین محیط های بی جاذبه است و 60 مرحله را شامل می شود. در این بازی از میان 8 پرنده قبلی 5 پرنده به اضافه پرنده جدید یخی حضور دارند. پرنده کوچک قرمز بی تغییر مانده و تنها کمی قیافه فضایی به خود گرفته است، پرنده زرد رنگ ماسک لیزری زده و بنفش رنگ شده است و پرنده قرمز غول آسا به رنگ سبز درآمده است. پرنده های بمبی و آبی سه تایی هم با تغییر چهره جزئی حضور دارند اما خبری از پرنده های نارنجی بادکنکی، سفید تخم انداز و سبز بومرنگی نیست چرا که در نبود هوا و جاذبه استفاده ای نخواهند داشت. پرنده یخی جدید هم به نظر می رسد خوکها و سازه ها را منجمد می کند تا هدف گیری آنها در نوبت های بعد با پرنده های دیگر راحت تر باشد.

منبع:p30download

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 69
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 611
  • بازدید ماه : 319
  • بازدید سال : 12,884
  • بازدید کلی : 145,541